Vandaag geen movie studio maar Six flags mountains

4 juni 2012 - Valencia, Verenigde Staten

We hebben besloten om vandaag toch maar naar Six Flags te gaan. Cees en Jose zijn wel naar de movie studio's gegaan. Six flags magic mountain heeft tal van achtbanen en zijn typisch Amerikaans, want ze moeten het hoogste, langste, extreemste enz enz zijn.

En dat waren ze zeg. Achtbanen die 7 keer over de kop gaan, die draaien tijdens de rit, waar je achteruit gaat ipv vooruit, met special efects als water en vuur, waar je in staat i.p.v. zit, houten achtbanen, achtbanen waar je gekanteld wordt en rechtstreeks de afgrond in kijkt en ga zo maar door. Echt kicken. Gelukkig was het rustig dus ben uiteraard overal ingegaan, ook al heb ik wel een aantal keren gedacht of ik het nou wel moest doen. Gerdien was zeer heldhaftig door een hoop ritjes mee te doen maar een paar waren iets teveel van het goede.

Voor de echte sensatie zoekers die van achtbanen houden is dit echt het walhalla met maar liefst 15 achtbanen. Geweldig!!!

Qua voedsel vandaag op z'n Amerikaans, want we hebben de hele dag op junkfood geleefd.

1. Martijn:
    6 juni 2012
    Echt geweldig zulke achtbanen! Daar zou ik me ook wel kunnen vermaken! Zowiezo een geweldige reis, jullie hebben echt heel veel mooie en indrukwekkende dingen gezien! En dan gaan 4 weken toch heel snel denk ik. Ik wens jullie een hele goede reis terug en dan zien we elkaar snel! Groet Martijn